
Open mind, open heart!
"Az üzlet világa" relaxációs program
„Az egyének teljesítménye a vállalatunk mozgatórugója”
Az amerikai nagyvállalatok 25%-a már használja, Ön se maradjon le!
Legyen az elsők között Magyarországon, a GOOGLE, APPLE példáját érdemes követni!
A relaxációs programban rejlő lehetőségek:
- emeli a kollégák szellemi teljesítőképességét
- száműzi a stresszt
- támogatja a vállalati célokat
- növeli a termelékenységet
- tudatosságot teremt
- megváltoztatja a munkához való hozzáállást
- hozzájárul az egészséges életmód kialakításához
- maximális eredmény minimális költséggel
- akár Önöknél, helyben
"A profit MINDIG egy jó gondolattal kezdődik"
A relaxációs program esszenciája:
A gazdasági környezetben az emberek és a vállalatok számára nagyon nehéz megtalálni az egyensúlyt, mely az egyéni érdekek és a cég érdekeit hangolja össze. Léteznek olyan változások egy cég életében, melyek előnyt jelentenek a vállalat részére, de hátrányba hozzák a munkavállalókat. Megjelenhetnek olyan átalakulási folyamatok, melyek hatásai éppen fordítva jelentkeznek.
A program lényege, hogy a HR és a képzésekért, fejlesztésekért felelős szakemberek, a vállalati vezetéssel összhangban meghatározzák pontos céljaikat. A célok címszavakba rendezése után kialakulnak az előadások témakörei, fontosabb támpontjai. Ezek után elkészítjük a vállalati célokhoz köthető előadásokat.
Amiről eddig nem beszéltünk:
Sokan félreértették már a program lényegét, ezért fontosnak tartjuk ennek a hosszú távú szolgáltatásnak pontos meghatározását. Itt egyszerűen nem csak arról van szó, hogy 10 - 15 előadást elkészítettünk előre, melyhez aztán hozzáférést biztosítunk. (Természetesen erre is lehetőség van.) A lényegiség inkább abban rejlik, hogy személyre szabott relaxációs programokat készítünk. A cég profiljára, céljaira, elvárásaira.
S mit jelent mindez? Az alkalmazottak képessé válnak levezetni a stresszt, miközben a vállalati célok, az emberi értékek mélyen a tudatukba ivódnak. A munkavállalók kikapcsolódnak, ellazulnak, kapnak egy olyan szolgáltatást, melyet sehol máshol nem tapasztalhattak még életük folyamán, mialatt gondolkodási szokásaik is letisztulttá válnak. Itt nem programozásról van szó, nem "gépek" programozásáról. A legfontosabb, hogy az egyén boldogabbá váljon, miközben a vállalati törekvéseket szolgáljuk. Mindezek hatására az egyén képzésének céljai önmaguktól megnyilvánulnak, s nem erőltetés által jönnek létre.
Hol, s hogyan történik mindez?
Az íróasztalnál ülve, egy tárgyalásra sietve, üzleti úton vagy akár a cég által, erre a célra kialakított helyiségben. Stúdió környezetben, masszázságyon. Magyarországon, külföldön. Magyar nyelven, németül, angolul. A lehetőségek sora végtelen, minden vezetői döntés és ár-érték arány kérdése.
Hírek:
A relaxáció előnye az amerikai és az európai nagyvállalatok számára már jól ismert. Külföldön a vezető cégek régen túljutottak a próbálkozás időszakán, már évek óta lehetőséget biztosítanak munkavállalóik számára a relaxációra és a meditációra.
Tapasztalatok:
A General Mills-nél, mely a jégkrém és a gabonapehely gyártásban szerzett jelentős piaci részesedést, több évvel ezelőtt bevezették már a meditáció lehetőségét. Ez hatékonyság növekedését eredményezett, melyet megfigyeltek a Google, az Apple és a Goldman Sachs befektetési bank szakemberei is cégüknél.
A Google meditációs tréningje 2007-ben indult „Search Inside Yourself” címmel. Az Apple alapítója Steve Jobs legjobb ötletei is meditáció alatt merültek fel elméjében, s ennek végeredménye mindenki számára látható az Apple termékeinek megjelenésében. A korszakalkotó design a meditáció terméke.
Láthatjuk, hogy az említett cégek, nem céljaik elérése után vezették be a meditációs technikák alkalmazását, hanem éppen a meditáció által érték el céljaikat. Steve Jobs hitt a meditáció hatalmában, hiszen tapasztalta annak erejét a mindennapi életben.
PR érték:
Belső PR: a Tiszta Út relaxációs és meditációs program erősíti a cég alkalmazottainak és vezetőinek belső kommunikációs kapcsolatait. Nyitottabbá teszi az embereket, megértőbbé, a kontaktus fenntartása így nem lesz egyéni érdek többé.
Külső PR: nagyszerű lehetőséget biztosít a külső kommunikációra, a sajtókapcsolatok megújítására, a közösségi média figyelmének felkeltésére, így irányítva az érdeklődést a vállalat értékeire, megújuló képességére, nyitottságára és korszerű gondolkodására.
Egyéb információ:
Egy személyes találkozóra mindig nyitottak vagyunk. A pontosabb tájékoztatás érdekében leülhetünk tárgyalni, hogy megismerhessék szolgáltatásainkat. A jogvédett előadás ingyenesen kipróbálható, tapasztalja meg az általa adott élményt, mielőtt igénybe venné szolgáltatásunkat, mielőtt meghozná végleges döntését. Az impresszió után nyugodt körülmények között határozhat a program megvalósításáról, annak sorsáról.